Morfondír-morzsák

Mottóm: "Ne kifogást keress, hanem megoldást!"

Beindultam

 Kedves olvasók!

Az elmúlt napokban teljesen beindultam az írással. Rengeteget járt a kis gógyikám és elkezdtem szórni a sorokat, gondolatokat, okoskodásokat. Aztán a felét elvetettem, jellemző.

Jöjjenek most ezek a - talán kicsit túlgondolós - írások! Már előre félek, hogy egy esetleges következő kihagyás után ezeket az írásokat is olyan értetlen szemöldökfelvonós fejjel fogom böngészgetni, mint ahogy a minap jártam a régi posztjaimmal... De hátha nem!
Azt már most leszögezem, hogy a mostani okoskodós, kissé talán népnevelő írásaim ellenére sem váltam egy karótnyelt, unalmas alakká. Legközelebb jövök könnyedebb, viccesebb írásokkal is, addig is ezzel kell beérnie mindenkinek! :)
Jó olvasást!

A bejegyzés trackback címe:

https://morfondirmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr8213711218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Leírás

Ugyanolyan vagyok, mint te. Nevetek, sírok, gondolkozok, remélek, csalódok, várakozok, aggódok, röhögök, sajnálom magamat, bíztatom magamat, szurkolok, elengedek, felejtek, emlékszem. Élem a hétköznapi életemet: dolgozok, szórakozok, olvasok, bkv-zok, sörözök, utazok, családozok, beszélgetek, vásárolok, háztartást vezetek, filmet nézek, lustálkodok, biciklizek, ügyintézek, kertben foglalatoskodok, főzök. És mindeközben forognak az agytekervényeim: morfondírozok, és néha megírom mindezt: amiket a kis világomban tapasztalok, hiányolok, vagy értékelek. Hiszek a jó emberekben. És javíthatatlan optimista vagyok (kivéve mikor épp totál kiábrándult..) Bízom benne, hogy néha meg tudlak nevettetni, el tudlak gondolkodtatni, és meghozom a kedvedet, hogy máskor is felnézz a blogomra!

süti beállítások módosítása